воскресенье, 3 ноября 2013 г.

   მეოთხე დღე, ანუ მეორე მოდული მოიცავდა მე-3 და მე-4 აქტივობას.  რაც დამეხმარა  გამეანალიზებინა  მოსწავლეზე  ორიენტირებული   შეფასების  ფორმები,   რამდენიმე  თვალსაზრისით.
  • მოსწავლეზე ორიენტირებული  შეფასების  ფორმები უნდა მოიცავდეს  შინაარსობრივ  ნაწილს;
  • უვითარებდეს მოსწავლეს 21–ე  საუკუნის  უნარ–ჩვევებს; 
გავაანალიზე, თუ  რას გავაკეთებ მოსწავლთა წინარე ცოდნის შესაფასებლად და ასევე რომელ მეთოდს გამოვიყებებდი ამათუიმ კონკრეტულ სიტუაციაში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий